הדרך הנכונה לגוף בריא וחזק: חיטוב הגוף בלי הזעה ובלי מאמץ

אם חשבת שהדרך היחידה להתחטב זה ללכת כמעט כל יום לחדר כושר, וזה פחות מדבר אלייך, בואי תכירי את ה-שיטה לנשים עסוקות ועייפות שלא מעוניינות "לצאת לקרב" בחדר כושר וחולמות על הדרך לחטב את הגוף בלי מאמץ ואפילו בלי להזיע. 

נמאס לך כבר לתרום לחדרי כושר ולא להגיע? לא מוצאת את עצמך באירובי? זומבה? מרגישה שזה ממש לא עבורך כל הקרנבל הזה עם עוד 30 נשים? אני מבינה אותך, את לא לבד ויש לי חדשות מדהימות עבורך.

זה באמת לא משנה אם עברת את גיל ה 40, ומאז ימי בית הספר לא עשית פעילות גופנית, אין סיבה שלא תוכלי להגיע לגוף בריא, חטוב וחזק.

קצת קשה להאמין אבל אפילו אם תתאמני רק שעתיים בשבוע, בלי להזיע ובלי להתאמץ (אולי קצת), תתחילי לראות תוצאות כבר אחרי שלושה חודשים וגופך יתחיל להתחטב ולהתחזק. 

נשמע טוב? יצאנו לבדוק

זה לא סוד שהרבה נשים מבלות את רוב זמנם בישיבה והרבה פחות או כמעט ולא בפעילות גופנית. ישיבה במשך רוב היום היא אחד הגורמים להשמנה, היחלשות השרירים והגוף ובנוסף גורמת לכאבי גב תחתון. 

כדי לפתור את בעיית ההשמנה, רוב הנשים יתחילו בתהליך של הרזיה באמצעות דיאטות שונות וחלקן אף יצליחו לרדת במשקל אבל עדיין לא יצליחו לפתור את בעיית היחלשות השרירים והגוף או את כאבי הגב.

אז מה עושים כדי להתחטב ולהתחזק?

אלונה שחק מאמנת נשים וגברים כבר הרבה שנים, בעלת סטודיו לפילאטיס מכשירים משנת 2015. לטענתה, באימון פילאטיס מכשירים ניתן לחזק ולחטב את הגוף ע"י חיבור בין המיינד, הנשימה והגוף וזה לא משנה מה המשקל או באיזה רמת כושר את. הגוף יתחיל להשתנות בתרגול עקבי של פעמיים בשבוע באימוני פילאטיס מכשירים: כל שרירי הגוף: הבטן, הרגליים, הישבן והידיים יתחזקו וזה יתרום להתחזקות השרירים והפחתת כאבי הגב. כל זה בלי להזיע ולהתאמץ יותר מדי.

איך זה קורה?

באמצעות מכשירי פילאטיס וציוד שנמצאים בסטודיו, ובנוסף מגוון תרגילים, שבהם לומדים לשים לב לנשימה נכונה המחזקת את הסרעפת ושרירי הליבה ומזרימה חמצן בצורה נכונה לתאי הגוף. אלה מובילים לשליטה מדויקת יותר בתנועה ובגיוס השרירים כך שהם מתחזקים בצורה אופטימלית. העומסים שהקשו על הגוף כבר לא מפריעים, והגוף יכול להתמודד ולנוע ללא כאב.

אז איך משיגים באימון אחד של פילאטיס מכשירים לפחות שני יתרונות מדהימים: 

  • הכאב פוחת בהדרגה! ניתן  לחזור לכל הפעילויות שנעשו בעבר ויותר מזה – מערכות השרירים לומדות לעבוד בסנכרון, מה שאומר שתרגישי צעירה שוב, נמרצת, עירנית וחזקה. 
  • הגוף פשוט בריא! מרגישים שיפור באיכות החיים – קימה רעננה משינה טובה בלילה וגם לאורך היום דפוסי התנועה הטבעיים של הגוף הופכים נינוחים יותר: ניתן להרים את הילדים (או הנכדים), מרימים שקיות כבדות מהסופר בלי קושי, את יכולה להתכופף בקלות, אפשרי להתכופף בקלות, לקום ולשבת בזריזות. הכל הרבה יותר קל, מרגישים מאוזנים יותר, אין צורך להימנע משום פעילות והגוף חזק יותר ובריא יותר.

מי מגיע לסטודיו?

לסטודיו מגיעות מתאמנות שנרשמו בעבר לחדרי כושר. הן משתפות שהן מתלהבות מאוד בהתחלה, ואז מפסיקות להגיע כי ירדה המוטיבציה, קר מדי/חם מדי בחוץ, חדר הכושר עמוס מאוד, אין להן כח להתאמן ובעיקר הן מרגישות שזה לא משנה לאף אחד אם הן מגיעות לחדר הכושר או לא כי גם ככה אף אחד לא שם לב. מתאמנות נוספות מגיעות מסטודיואים אחרים באזור, ומספרות שגם שם הרגישו שחסר להן יחס אישי, שאין דגש על דיוק ומקצוענות. מתאמנות אחרות מגיעות לסטודיו כשהן סובלות מכאבים שונים בגוף, בברכיים, גב, כתפיים ועוד או שסובלות מפתולוגיות שונות. נוכל לפתור להקל על אלה באימונים בסטודיו בזכות תשומת לב, דיוק בתרגילים ואף מודיפיקציות שנעשה בתרגילים בסטודיו, הכאבים פוחתים בהדרגה ויש הקלה רבה בפתולוגיות. יש מתאמנות שהגיעו לסטודיו וסיפרו שלא הצליחו להתמיד בשום ספורט ואימון. החלום שלהן היה להתמיד באימונים כלשהם. הן ניסו אימונים פונקציונלים, משקולות, אירובי, ריקודים, שחייה, ריצה והליכה. זה פשוט לא קרה. ואז הן הגיעו לאימונים בסטודיו, וכאילו גילו עולם חדש…התחילו באימונים של פעם אחת בשבוע, המשיכו להגיע בהתמדה, עלו לפעמיים בשבוע וחלקן היום מתאמנות שלוש פעמים בשבוע בלי להפסיק ועוד מספרות שהתמכרו לכך לחלוטין. מלבד המדריכות המקצועיות, גם הקבוצה שמתאמנת בסטודיו נותנת מוטיבציה. יוצרים קשרים חברתיים, קהילה תומכת, ואף יוצאים לעיתים לקפה יחד.

נעה, בת 38, היא דוגמא לכך.

יש לה 3 ילדים קטנים, והיא עובדת בהייטק במשרה בכירה ותובענית. כל היום בפגישות ויושבת שעות מול המחשב במשרד ובבית. סיפרה לי שלפעמים לפני 7 בבוקר היא כבר בעבודה, חוזרת ב 17:30 – 17:00 אוספת ומטפלת בילדים ועושה את מטלות הבית, ואחרי שהם הולכים לישון היא חוזרת למחשב וממשיכה לעבוד עד 12-1 בלילה. היא מאוד משתדלת לאכול מסודר ובריא אבל לא תמיד מצליחה ולאחרונה היא מרגישה שהגוף כבר לא חטוב וחזק כמו פעם, עלתה קצת במשקל. בנוסף, לפעמים בבוקר, כשהיא קמה מהמיטה, הגב התחתון מציק לה וקשה לה להזדקף.

למרות סדר היום העמוס שלה, היא מקפידה לשים בלו"ז שלה שניים-שלושה אימונים בשבוע. כשהתאמנה בחדר כושר, הרגישה שהיא עובדת לעיתים בצורה לא מדוייקת ולא תמיד המדריך היה פנוי לשים לב ולדייק אותה, ואז היתה חוזרת הביתה עם כאבי ברכיים ולפעמים גם הצוואר והגב כאבו לה. היא החליטה להפסיק להתאמן במתחם הכושר והמשקולות, והתחילה ללכת לשיעורי הסטודיו בחדר כושר, לזומבה, חיטוב ואירובי, וגם שם הרגישה שהיא הולכת לאיבוד בין 30 נשים, ולא היה לה נעים להזיע ולקפוץ בשיעורים. היא התחילה להתאמן אצלנו בסטודיו, בהתחלה לא האמינה שאימון פילאטיס באמת עובד ומחזק את הגוף, חשבה שיהיה לה ממש קל אז החליטה להגיע פעם בשבוע לפילאטיס והמשיכה להתאמן עוד פעמיים בחדר כושר. אחרי חודשיים בלבד, התקשרה אליי ואמרה שהיא סיימה את המנוי בחדר כושר ולא תחדש יותר, והיא רוצה להגיע להתאמן רק אצלנו בסטודיו כי היא מרגישה שהגוף שלה ממש עובד בשיעור והיא מאוד התחזקה אחרי האימונים וגם כאבי הגב עברו לה לגמרי. היא סיפרה, שמאז שהיא מתאמנת בפילאטיס בסטודיו, קרה עוד משהו לא צפוי, והוא, שהמחשבות שלה התבהרו, היא ישנה טוב יותר והיא רגועה הרבה יותר.

הנה כמה עדויות מצולמות:

עדויות כתובות של מתאמנות ומתאמנים בסטודיו:

ביקשנו להכיר את אלונה קצת יותר לעומק:

אלונה היא קודם כל אמא ל 2 ילדים מקסימים, בעלת תואר ראשון בחינוך ובאנגלית ותואר שני במנהל עסקים. היא מנתחת מערכות בהייטק.

  • אז איך בכלל הגעת לפילאטיס מניתוח מערכות בהייטק?

"לקראת גיל 40 הרגשתי שאני מזניחה את עצמי. כמו נשים רבות, גם אני לא אהבתי ספורט והרגשתי שאני סובלת באימוני אירובי ואימוני ריצה. כבר חשבתי לוותר, כי חשבתי שזה לא בשבילי ורק ניסיתי והשתדלתי ממש לאכול פחות. גם זה לא עבד…

כל זה השתנה ביום שגיליתי את אימוני פילאטיס מכשירים. כבר בפעם הראשונה, הרגשתי שאני מצליחה להנות באימון. המדריכה היתה קשובה אליי, שמה לב אליי בדיוק במידה הרצויה. ובזכות המאמנת וההסברים שלה, הצלחתי לעשות תרגילים שלא האמנתי שאני יכולה לעשות. כך התמכרתי לאימונים והמשכתי בצעדים קטנים להשקיע ולטפח את עצמי וגופי, בטחוני העצמי עלה, והרגשתי קלילה יותר ושלווה יותר. הרגשתי שמצאתי מקום בטוח לעצמי, שבו רואים אותי ושמים לב אליי. קיבלתי עוד כח ומוטיבציה בקבוצה והתחברתי עם נשים כמוני.

זו הסיבה שפתחתי את הסטודיו שלי. 

אני רוצה לאפשר לעוד ועוד נשים למצוא את המקום שלהן, לטפח את עצמן ואת גופן, לשים את עצמן במרכז.

אני רוצה לתת לנשים מקום שבו הן יכולות להתחזק, להתפתח ולצמוח, בזכות התנועה וההקשבה לעצמן, הן גופנית והן מנטלית".

אלונה, זה נשמע מדהים!!! אז איך אפשר להגיע אלייך?

"הצעד הראשון הוא פשוט להשאיר פרטים כדי לשוחח, לבדוק התאמה ולתאם שיעור התנסות בסטודיו. בשיחה נשוחח על מצבך הרפואי, על הרגלי היומיום שלך, תחביבייך ואורח חייך.

המטרה שלי היא לעזור לך להתחבר לאימוני פילאטיס. לשפר את המודעות הגופנית ולהתחבר לגופך ולנפשך כדי שתוכלי להתחזק ולהתחטב, ולהגיע לגוף שתמיד רצית: בלי יותר מדי טרדות, בלי מאמץ ואפילו עם חיוך. 

מחכה להכיר כדי לעזור גם לך 🙂

שאלון אימוני פילאטיס מכשירים אלונה שחק

אנו שמחים על התעניינותך באימוני פילאטיס בסטודיו שלנו בתל מונד כדי לשפר את הכח, הגמישות וההרגשה הכללית שלך.

כדי לעזור לנו להכיר אותך ולהבין טוב יותר את המטרות וההעדפות שלך, אשמח לכמה דקות מזמנך כדי לענות על השאלות הבאות:

תודה שהקדשת מזמנך למילוי השאלון ולהכרות מעמיקה יותר עימך.

בואי נצא יחד למסע מיוחד המיועד בדיוק עבורך!
 
אלונה שחק סטודיו לפילאטיס מכשירים
תל מונד

רק משאירים פרטים ואנחנו כבר נתקשר אליכם לתיאום