fbpx

להגיע לתוצאות טובות יותר!

פילאטיס מכשירים

פילאטיס היא לא "עוד שיטה" לאימון או חיטוב. פילאטיס היא דרך לחיות חיים טובים יותר. 

פילאטיס זו פעילות גופנית שדורשת מאמץ של כל השרירים בו זמנית וריכוז מקסימלי ולכן צוות המדריכות שלי ואנוכי מלוות את המתאמנים והמתאמנות בסטודיו ונמצאות בכל רגע נתון כדי לאמן, לתקן, לפרגן, להעצים, לחזק עד שמגיעים לתוצאה הרצויה תוך כדי הקפדה ברורה להפעיל את השרירים בצורה מדויקת, מקצועית ונכונה.

למי מתאימים אימוני פילאטיס מכשירים?

פילאטיס הוא אימון מגוון וייחודי בזכות המכשירים הייחודים ומאות סוגי התרגילים שמתאימים לכל צורך ורמה ולכן מתאים ל כ ו ל ם, בכל גיל.

בשנות ה-20 – אימון פילאטיס מכשירים הינו דרך מצוינת לשמור על הגוף המופלא, הרזה והצעיר הזה חזק לאורך שנות ה-20. האימון עוזר לחזק את שרירי הליבה כדי לעזור לפתח בריאות טובה וגוף חזק.

בשנות ה-30 – הגוף עדיין צעיר ובאופן טבעי די בכושר. אימון פילאטיס מכשירים הוא מושלם לכל מי שמתכננת להיכנס להריון וכמובן גם אחרי. בכלל, זו הזדמנות מושלמת להתחיל לעבוד על בניית צפיפות עצם לפני שתהליך זה מתחיל לקרות לקראת גיל 40.

בשנות ה-40 – פתאום שמים לב שמבלים זמן רב מדי בישיבה. מתחילים לסבול מכאבי גב, צוואר ומפרקים. ועדיין ניתן בקלות לבנות כוח, לתקן ולהרגיש את מלוא היתרונות של אימוני פילאטיס מכשירים. אם עדיין לא התחלתם, זה בהחלט הזמן להירשם.

בשנות ה-50 – נשים רבות עדיין עובדות במשרה מלאה, מטפלות במשפחותיהן ומתקשות למצוא את הזמן לטפל כראוי בעצמן. פעילות גופנית סדירה של פילאטיס מכשירים יכולה לספק מרחב וזמן קבועים לנשים להתמקד באמת בעצמן ובבריאות שלהן ובנוסף, יכולה לעזור להקל על תופעות גיל המעבר.

כמובן, שגם גברים מוזמנים לאימוני פילאטיס מכשירים כדי לחזק את גופם ולהתמקד בבריאותם.

בשנות ה-60 וה-70 – אימון פילאטיס מכשירים מספק דרך מצוינת להמשיך להתאמן, תוך הבטחת שלמות המפרקים. אימון פילאטיס מכשירים עובד על איזון משופר והתמצאות טובה במרחב ובזמן (פרופריוספציה) החיונית למניעת נפילות. אימון פילאטיס מכשירים בגיל זה הוא אידיאלי לשמירה על צפיפות העצם ללא סיכונים. האימון יסייע לכם להיראות ולהרגיש צעירים יותר, ויעזור לכם להמשיך ולעשות את הדברים החשובים ביותר בחיים – לשחק עם הנכדים, ליהנות מהפנסיה בזכות החופש להישאר עצמאיים.

אז, לא משנה לאיזו שכבת גיל אתם משתייכים

עכשיו זה הזמן המושלם להתחיל את המסע של פילאטיס מכשירים.

רק משאירים פרטים ואנחנו כבר נתקשר אליכם לתיאום